Klantenservice

Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag over één van onze producten of diensten Bekijk hier het antwoord of neem contact met ons op. Wij helpen je graag!

Algemeen

Bij het huren van onze materialen vragen wij aan de contactpersoon altijd een kopie van een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Tijdens de gehele huurperiode wordt deze kopie opgeslagen in ons systeem waarna deze zal worden vernietigd bij het verstrijken van de huurperiode.
De materialen die je huurt, zijn schoon en verkeren in een goede staat bij aflevering. Reinigings- en/of reparatiekosten worden in rekening gebracht, indien de artikelen niet in dezelfde staat retour worden gebracht. De schoonmaakkosten voor kleine materialen (servies, bestek en glaswerk) zijn € 0,08 per artikel. Voor groot materiaal zoals koelkasten, friteuses en BBQ's kun je de schoonmaakbedragen bij ons opvragen via de mail. Indien de materialen beschadigd retour gebracht worden dan brengen wij je een bedrag in rekening voor het repareren of vervangen.
De prijzen op onze website zijn per stuk/verpakkingseenheid en gelden voor maximaal 1 gebruiksdag. Inclusief een bezorg- en ophaaldag heb je de producten dus maximaal 3 dagen in bezit waarbij de zondag niet berekend wordt als huurdag, tenzij de zondag een gebruiksdag betreft. Voor iedere extra aaneengesloten gebruiksdag geldt een toeslag op de huurprijs. Alle tarieven zijn verder exclusief BTW, schoonmaakkosten en transport.

Bestellingen & Offertes

Mocht je er tijdens een evenement achter komen dat je één of meerdere artikelen langer nodig hebt, kun je jouw huurperiode telefonisch verlengen (mits de artikelen beschikbaar zijn voor de gewenste periode).
Wijzigingen in je bestelling kun je tot 2 werkdagen voor de levering van je materialen worden doorgegeven per mail (info@event-rental.nl). Heb je een wijziging één dag voor de levering? Neem dan even telefonisch contact met ons op zodat wij dit kunnen zien of de wijziging nog mogelijk is.
Bestellingen kunnen eenvoudig worden geplaatst via onze website of via de e-mail (info@event-rental.nl). Wanneer je per e-mail wilt bestellen vragen wij je om de gewenste materialen, periode, factuurgegevens en afleverlocatie aan ons door te geven. Na je bestelling ontvang je van ons altijd eerst een offerte voordat je bestelling definitief is. Helaas is het niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen.

Betalen

Er zijn diverse mogelijkheden om de factuur die je van ons hebt ontvangen te betalen. De snelste en makkelijkste manier is het betalen van de factuur via iDeal of PayPal. Daarnaast is het ook mogelijk om het bedrag te pinnen bij onze chauffeur bij het afleveren van de materialen of bij het ophalen in ons magazijn. Al laatste mogelijkheid kun je het bedrag ook overmaken op ons rekeningnummer onder vermelding van het factuurnummer.

Bezorgen & Ophalen

Wij bezorgen in heel Nederland op de door jou gewenste locatie. Geef in de offerteaanvraag altijd duidelijk het afleveradres aan. In de bevestiging ontvang je dan de transportkosten die wij voor het bezorgen en ophalen in rekening brengen. Wij leveren standaard op de begane grond, aan de voordeur.
Afhalen en retourneren van materialen kan op maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur bij ons magazijn op de Haarlemmerstraatweg 31, 2343 LA in Oegstgeest.
Wij leveren en halen onze materialen op tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag. Bij gebruik in het weekend worden de materialen op vrijdag geleverd en maandag weer opgehaald. Je betaalt uiteraard uitsluitend voor de dag waarop je de materialen hebt gebruikt. Op de dag van levering krijg je van ons een e-mail of sms waarin wij een tijdsblok van 2 uur doorgeven waarin wij langskomen.
Afhalen en retourneren van materialen kan op maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur. Belangrijk is dat de materialen in dezelfde staat worden teruggebracht als waarin deze bij ontvangst verkeerden. Je behoort de materialen zorgvuldig en op een deugdelijke manier te transporteren in een schoon en gesloten voertuig. Bij schade of extra gemaakte kosten door het niet tijdig of niet in de juiste staat terugbezorgen van de materialen, rekenen wij extra kosten aan je door.

Mijn account

Service & Contact

In geval van storing, diefstal of vermissing verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk telefonisch aan ons te melden via 06 3406 9840.
Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur en via Whatsapp en Facebook Messenger tot 21:00 uur (we streven naar een reactie binnen twee uur).